consumabile-saloane-infrumusetare.ro accepta comenzi pe teritoriul Romaniei cat si in afara tarii.

Livrarea produselor se face prin firmele de curierat rapid FanCourier, UrgentCargus, GLS la alegerea clientului in momentul finalizarii comenzii.

Costul de livrare este de 20 Ron/colet + 1 leu/kilogram pentru fiecare kilogram suplimentar, pentru localitatile in care exista centru de curier (in afara acesor localitati se percepe o taxa in functie de numarul de kilometri exteriori)

Transport gratuit pentru comenzi de peste 500 ron.

Termenul de livrare este de 1 pana la 5 zile lucratoare, in functie de produsele comandate de dumneavoastra.

De obicei toate produsele noastre sunt pe stoc, livrarea facandu-se in ziua urmatoare, insa in cazul unor comenzi mai mari sau neprevazute, pana la reactualizarea stocului, termenul de livrare se poate prelungi pana la maxim 5 zile lucratoare.

Clientii nu pot ridica produsele din magazin. Livrarea produselor catre persoanele fizice se face numai prin curierat sau prin mijloacele de transport ale Curelaru & Co Alina S.R.L.

RETURNAREA PRODUSELOR

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului,in conformitate cu OUG 34/2014. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

Returul se poate face prin curierat rapid sau direct la sediul nostru din Str. Isaccei, nr. 45, Bl. B3, Sc. A, Ap. 14, cod postal 820168, Tulcea, Romania.

Nu sunt acceptate retururile prin Posta Romana.

Contravaloarea produselor se returneaza exclusiv prin banca, in termen de maxim 15 zile de la primirea produselor prin transfer in contul clientului.

Valoarea returului nu va contine costul transportului initial.

Te rugam sa descarci de mai jos formularul de retur si sa il trimiti completat in maxim 14 zile de la primirea produsului la adresa de email: office@consumabile-saloane-infrumusetare.ro

Dreptul de retragere (art 9/OUG 34/2014)

In cazul contractelor incheiate la distanta, operatorul economic / profesionistul este obligat sa asigure consumatorului dreptul de retragere care poate fi exercitat intr-un interval de 14 zile.

Exercitarea dreptului de retragere trebuie sa fie exprimat neechivoc de catre consumator, cu informarea profesionistului. Profesionistul pune la dispozitia consumatorului (in format electronic) optiunile corespunzatoare:

- formular de retragere;

Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere dintr-un contract revine consumatorului (art 10 / OUG 34 / 2014). 

In situatia exercitarii dreptului de retragere, profesionistul are obligatia de a rambursa consumatorului toate sumele primite, dupa caz, fara intarziere nejustificata si nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat cu privire la decizia de retragere (art 13, alin (1) / OUG 34 / 2014).

Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta urmatoarele (art 16 / OUG 34 / 2014).

- contractele de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere in acest caz;

- furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara;

- furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile cerute de consumator;

- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

- contracte incheiate in cadrul unor licitatii.